Close

Jak nově funguje bidding na Zboží po přidání kategorií

V srpnu oznámilo Zboží na svém blogu nový vzhled kategorií, v září byla zveřejněna informace o nových statistikách zohledňujících zobrazení produktu ve výpisu v kategorii a v hledání v kategorii.

statistiky Zboží

Důležitou změnou je pohled na bidding. Nové statistiky se nyní skládají ze čtyř kategorií.

Úmyslně jsem zvýraznila fialovou barvou detail produktu a výpis kategorie, červenou barvou výsledek hledání a hledání v kategorii.

Při nastavení elementu max_CPC se nabídnutá cena za proklik vztahuje nejen na detail produktu, jako tomu bylo již dříve, ale také na výpis produktů v kategorii.

Kategorie Zboží

Hodnota elementu max_CPC_search je platná pro výsledky vyhledávání a současně výsledky hledání v kategorii.

Vyhledávání v kategorii na Zboží

Pro zařazení produktů do kategorií není nutné mít produkty spárovány. Je ale potřebné nastavit CATEGORYTEXT na hodnotu, která přesně odpovídá specifikaci Zboží, tedy drobečkové navigaci vedoucí do dané kategorie.

Další články

Co je bidding Bidding je zvyšování nabídky za účelem získání lepší pozice než má konkurent. Často se vyskytuje ve spojitosti s placenou reklamou - PPC a inzercí na ...
Co je párování produktů na srovnávačích zboží... Párováním (popř. spárováním) produktů je myšleno přiřazení produktu k již vzniklé produktové kartě. Produktová karta představuje stránku, kde jsou inf...
Facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.

bool(false)